Đăng nhập
×
Đăng nhập
Tên truy cập
Mật khẩu
Lưu mật khẩu
Quay lại
Introduction to Advertising – Understanding and Managing the Advertising Process
Tổng quan
Vị trí tài liệu
Bình luận
Phân loại:
659.1
Tác giả:
Emmanuel Mogaji
Thông tin XB:
London: Routledge, 2021
Mô tả vật lý:
308 p., 25 cm.
Tóm tắt:
This book is an introductory roadmap to the advertising process. Advertising is explored as a creative communication message from a brand, created by advertising agencies and distributed across different media to target the right consumers.
Từ khóa:
Đề cương
;
IMC-CLC
;
Creative Advertising (Quảng cáo sáng tạo)
;
NTSE432
Chế độ xem
Thân thiện
Marc21
ISBD
AACR2
Dublin core
265
Tìm kiếm thêm
×
Đăng nhập
Tên truy cập
Mật khẩu
Lưu mật khẩu
Thư viện Đại học Ngoại thương Tp. HCM
Địa chỉ: Số 15 Đường D5 , Phường 25, Quận Bình Thạnh, TP. Hồ Chí Minh
Điện thoại: