Đăng nhập
×
Đăng nhập
Tên truy cập
Mật khẩu
Lưu mật khẩu
Quay lại
Advertising and Promotion: An Integrated Marketing Communications Perspective
Tổng quan
Vị trí tài liệu
Bình luận
Tác giả:
George E. Belch
Thông tin XB:
McGraw-Hill Education, 2022
Mô tả vật lý:
849p.
Tóm tắt:
You can only read this book at the library. This book reflects the most dynamic and revolutionary changes of any era in the history of marketing communications and their implications for the marketer.
Từ khóa:
Advertising
;
Promotion
;
Integrated Marketing Communications
Chế độ xem
Thân thiện
Dublin core
214
Tìm kiếm thêm
×
Đăng nhập
Tên truy cập
Mật khẩu
Lưu mật khẩu
Thư viện Đại học Ngoại thương Tp. HCM
Địa chỉ: Số 15 Đường D5 , Phường 25, Quận Bình Thạnh, TP. Hồ Chí Minh
Điện thoại: